روز زن ، روز مرد ، روز نامرد

از: مردعلی نامردالواعظين


خدا را شكر كه ما درجمهوری اسلامی ايران هم روز مرد داريم و هم روز زن . ما ازجانب مردان ازاين حكومت مردمی تشكر می‌كنيم كه روز مرد را تعيين كردند . البته اين تشكر بيشتر ازجانب مردانی است كه خيلي مرداند . ازجانب وبلاگ نويس‌ها، خبرنگارها، عكاس‌ها ، نويسندگان ، شعرا، كارگردانان، فيلم سازان، بازيگران، استادان دانشگاه‌ها، رؤساي احزاب و گروه‌ها اعضای فرقه‌های درويشی و مليت‌های ايرانی چون آذري و كرد و بلوچ و عرب و عجم و بقيه مردهائی كه دركوچه و خيابان بازداشت شدند ، شكنجه شدند ، موردتجاوز در عشرتكده كهريزك قرارگرفتند، اعدام شدند، پنهانی دربهشت زهرا دفن شدند، وسط خيابان ترور شدند. ما ازجانب اين مردهايی كه اشاره كرديم روز مرد را گرامی می‌داريم.



روز زن كه غوغائی است. ما ازجانب همه زنان مخصوصاً زنانی كه شوهرانشان زنان صيغه‌ای گرفته آنها را انداخته‌اند توی خيابان. زنهايی كه درخيابان شديداً براثر حمله لباس شخصی وبسيجی و پاسدار و بقيه مزدوران لبنانی، فلسطينی، عراقی مصدوم و مجروح شده عازم بيمارستان شدند . زنها و دخترهايی كه بازداشت و تحت ارشاد سكسی قرار گرفته توسط مقامات عالي رتبه انتظامی و روحانی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بعد آن ها راكشته بدنشان را سوزاندند كه آلات جرم محو شود. زنهايی كه به هزارو يك دليل بازداشت شده و درزندان تحت شكنجه‌های جسمی و روحی واقع شده و محكوميت‌های سنگين گرفتند . زنهايی كه چون حق خودشان را خواستند زندانی شدند. زنهای خبرنگار و نويسنده و وكيل دادگستری و طرفدار حقوق بشر و شاعر و كارگردان و بازيگر و نقاش و هنرمند كه يا در زندان هستند يا فراری و يا جلای وطن كرده‌اند. ما ازطرف همه اين هزاران زن به مناسبت روز زن كه روز احترام و تكريم و بزرگداشت زن است ازحكومت اسلامی تشكر می‌كنيم. مادرسال يك روز برای مرد داريم و يك روز هم براي زن .


حالا يك نوع ديگر از آدم‌ها هم ما داريم به نام « نامرد» راستی روز نامرد چه روزی است ؟


برای سهولت كار به اطلاع امت اسلامی می‌رسانيم كه به جز روز زن و روزمرد كه تكليفش روشن است بقيه روزهای سال روز نامرد است و نامردها حكومت می‌كنند،‌ می‌زنند، می‌كشند و می‌چاپند و با اين مردم و اين ممكلت هركاری که دلشان می‌خواهد می‌كنند . بنابراين درسال ما ۳۶۳ روز نامرد داريم كه فرصت بسيار مناسبی است برای نامردها تا تمام نامردی‌های خود را ثابت كرده و ازهيچ كاری برعليه مردم ايران دريغ نكنند. ما روز نامرد را به همه نامردها تبريك می‌گوييم و امان از آن روزی كه نوبت نامردها به سرآيد!

درباره Habib

متولد سال ۱۳۳۰ رشت استان گیلان- کسب لیسانس از دانشگاه ملی ایران- کوچ به ینگه دنیا سال ۱۳۶۵ و اقامت در کالیفرنیا-چاپ اولین کتاب شعر بنام (الف مثل باران) در سال ۱۳۸۴ در ایران توسط انتشارات شاعر امروز.
این نوشته در مقاله ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

نظرتان را ابراز کنید