کلی‌یات

در تورق دفتر‌هنر شماره‌ی ١٩ و نیز شنیدن و تماشای CD و DVD ضمیمه به آسانی می‌توان دریافت که بیژن اسدی‌پور با چه وسواسی سعی در معرفی ‌دوستان سالیان‌اش پرویز شاپور و عمران صلاحی و خصلت‌های والای انسانی‌ی آن‌ها داشته و در عین حال از پرداختن به شخص خودش تا آن‌جا که به موضوع این شماره لطمه نزند پرهیز نموده که این البته باعث دلخوری‌ی بسیاری از دوستان‌اش که در ارتباط با او برای این شماره مطلب فرستاده بودند هم شد. بیژن که بسیاری هم مبادی‌ آداب است و برای خوشنودی خاطر دوستان از خودش فراوان مایه می‌گذارد با تردستی خاص یک طنزنویس توانا آن‌گونه که در گفتار زیر آمده با اظهار پوزش از درج آن‌ها در مجله خودداری کرد.
.
مثل همیشه این شماره هم حاوی مطالب بسیار خواندنی‌ست که البته با شناختی که از
بیژن داریم غیر از این هم نمی‌شود از او توقع داشت.
مطلبی را که از شماره‌ی اخیر دفتر‌هنر عینآ در این‌جا کپی کرده‌ام علاوه بر ارایه‌ی گوشه‌ا
ی از نثر درخشان بیژن اسدی‌پور بعضی از گرفتاری‌ها و درگیری‌های او را نیز در انتشار دفتر‌هنر نشان می‌دهد که فکر کردم بهتر است شما را هم که همیشه دوست دارید بدانید که چگونه بیژن یک تنه این کار سترگ فرهنگی و مرجع را انجام می‌دهد در جریان قرار بدهم.
…………………………………………………………………………………………….ح.ش

درباره Habib

متولد سال ۱۳۳۰ رشت استان گیلان- کسب لیسانس از دانشگاه ملی ایران- کوچ به ینگه دنیا سال ۱۳۶۵ و اقامت در کالیفرنیا-چاپ اولین کتاب شعر بنام (الف مثل باران) در سال ۱۳۸۴ در ایران توسط انتشارات شاعر امروز.
این نوشته در گزارش ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

نظرتان را ابراز کنید