کانون پژوهشهای ايران شناختی

.
بیستم خرداد ماه مصادف است با روز میلاد نشریه‌ی انترنتی‌ی کانون پژوهشی‌ی ایران شناختی. ضمن تبریک پنجمین سالگرد انتشار این نشریه‌ی انترنتی‌ی آموزشی و اطلاعاتی‌ به ایران‌پژوه فرزانه‌ و متعهد آقای جلیل دوستخواه که با پشتکار و زحمات خستگی ناپذیر به طور مداوم به انتشار مقالات و گزارشات مفید و لازم در ارتباط با فرهنگ و آثار باستانی‌ کشورمان ایران مبادرت ورزیده دستان توانمند و گرم او را می‌فشاریم و برایشان تندرستی و روزهای بهتر آرزو داریم.
آنچه که کار استاد دوستخواه را از دیگران که با هوچیگری قصد رونق دکان‌شان در خدمت به جریان‌های وابسته به نظام مخلوع سلطنت و یا دیگر کهنه‌پرستان ضد ایران وایرانی را دارند متمایز می‌کند عشق عمیق او به ایرانزمین و خدمت به مردم این مرز و بوم می‌باشد.
با نگاهی گذرا به مطالب موجود در این سایت به آسانی می‌شود دریافت که ایشان متعلق به هیچ جریان وابسته‌ای نبوده و از هر آن چه نام ایران و ایرانی را تابناک کند حمایت می‌نمایند.
برای دیدار از این سایت روی
کانون پژوهشی‌ی ایران شناختی را فشار دهید.

درباره Habib

متولد سال ۱۳۳۰ رشت استان گیلان- کسب لیسانس از دانشگاه ملی ایران- کوچ به ینگه دنیا سال ۱۳۶۵ و اقامت در کالیفرنیا-چاپ اولین کتاب شعر بنام (الف مثل باران) در سال ۱۳۸۴ در ایران توسط انتشارات شاعر امروز.
این نوشته در گزارش ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

One Response to کانون پژوهشهای ايران شناختی

نظرتان را ابراز کنید