پوزش و توضیح

همیشه اعتقاد داشته‌ام که کامپیوتر می‌تواند بهترین دوست‌ آدمی باشد و یا بدترین دشمن‌ آن.البته اگر استفاده از این ابزار جادویی با دانش کافی همراه باشد، همنشینی با آن مسرت‌بخش و آموزنده خواهد بود در غیر آن‌صورت مسایل و گرفتاری‎های فراوانی را در پی دارد که گاهی جبران ناپذیر است.

چند روز قبل وقتی سعی داشتم از mozilla fire استفاده کنم متوجه شدم که اجازه شروع نمی‌دهد. در رایزنی با دوستی مطلع، گفتند که باید mozilla fire را دوباره بارگذاری کنم که انجام دادم بعد از بارگذاری، دریافتم که متأسفانه بلاگ رسانه را در اینترنت به عللی که نمی‌دانم از دست داده‌ام که در نتیجه اطلاعات ضبط شده‌ام را که با عشق و زحمت فراوان جمع‌آوری و نوشته شده بود از دست دادم.

با کمک دوستی دیگرکه دراین‌جا یک‌بار دیگر از کمک‌های فراوان او سپاسگزی می‌کنم بخشی از این اطلاعات کشف و دوباره سازی گردید و بلاگ رسانه به شکل حاضر راه‌اندازی شد. در تلاش هستیم که ضمن تکمیل این سایت بلاگ ضایع شده را نیز یافته دوباره‌ بسازیم که شما را درجریان امفاقات آن خواهیم گذاشت.

از یاران همراه برای این تغییرات ناخواسته و تأخیر پوزش می‌طلبیم.

…………………………………………………………………………. رسانه

خوشبختانه تمام فایل‌ها و اطلاعات گم شده کشف گردیده در رسانه دات کام بایگانی شد.

باید یک‌بار دیگر از دوست آمریکایی‌ام برایان برای کوشش بی‌شایبه و طولانی‌اش در حل اشکالات روی داده  و نیز شروع و راه‌اندازی‌ی دوباره‌ی رسانه تشکر ‌کنم.            ح.ش

درباره Habib

متولد سال ۱۳۳۰ رشت استان گیلان- کسب لیسانس از دانشگاه ملی ایران- کوچ به ینگه دنیا سال ۱۳۶۵ و اقامت در کالیفرنیا-چاپ اولین کتاب شعر بنام (الف مثل باران) در سال ۱۳۸۴ در ایران توسط انتشارات شاعر امروز.
این نوشته در یادداشت‌های پراکنده ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

One Response to پوزش و توضیح

نظرتان را ابراز کنید