تمبر صادق هدایت

 

با سپاس از دوست فرهیخته‌مان جهانگیر هدایت تصاویری از تمبر صادق هدایت را همراه با یادداشت‌هایی از ایشان در این رابطه ‌برای‌تان می‌آوریم.

با درود   پيوست تصويرتمبرصادق هدایت را برايتان مي فرستم .
اين تمبر را به مناسبت ۱۹ فروردين ۱۳۸۹ مصادف با پنجاه و نهمين سالگشت درگذشت او منتشر كرده ايم . امريكائي ها هم براي درگذشت صادق هدایت يك برنامه امريكائي اجرا كردند. در۱۸ فروردين ۱۳۸۹ سايت ادبي او را روي ايران و ايراني و مردم دنيا  بستند اما نام نويسنده بزرگ ايران را به يك شركت مبتذل تبليغاتي چيني فروختند !
همه دوست داران صادق هدایت اين اهانت علني به فرهنگ و ادب ايران و زبان فارسي را نبايد ناديده انگارند .

با درود 
دومين تمبر صادق هدایت دركنار تصوير مجسمه فردوسي بزرگ منتشر شد . اولين تمبر تصوير او دركنار مزار حافظ بود و حال دركنار فردوسي است . پيوست تصويرتمبر را برايتان مي فرستم .
به ياد داشته باشيم امريكائي ها صادق هدایت را تحريم كردند ، نام او را به يك موسسه چيني تبليغاتي فروختند و به ايران و ايراني و فرهنگ و ادب ما توهين كردند . اين مقدمه و تصوير تمبر را براي همه بفرستيد .
با سپاس:جهانگیر هدایت

درباره Habib

متولد سال ۱۳۳۰ رشت استان گیلان- کسب لیسانس از دانشگاه ملی ایران- کوچ به ینگه دنیا سال ۱۳۶۵ و اقامت در کالیفرنیا-چاپ اولین کتاب شعر بنام (الف مثل باران) در سال ۱۳۸۴ در ایران توسط انتشارات شاعر امروز.
این نوشته در با هدایت از هدایت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

نظرتان را ابراز کنید