معرفی‌ی یک عکاس

 در عکس روز شماره‌ی قبل عکسی را عرضه کردیم که مورد توجه‌ی دوستان بسیاری قرار گرفت که ما را بر آن داشت که عکاس آن تصویر دیدنی را نیز معرفی کنیم.


درخشش محمد گلچين عکاس سرشناس تالشي در سه جشنواره جهاني

 محمد گلچين عکاس هنرمند تالشي در گذشته موفق به کسب سه مدال طلا و برنز، و دوجايزه ويژه و يک لوح تقدير از چهار جشنواره بين المللي در سه کشور جهان شد.

اين هنرمند با ارائه عکس هاي زيبايي از طبيعت شهرستان زادگاه خود تالش، موفق به کسب مدال طلاي جشنواره بين المللي عکس هنگ کنگ، مدال برنز جشنواره بين المللي صربستان و مدال طلاي فدراسيون جهاني عکس Fiap ومدال طلاي فدراسيون عکاسي روسيه شده است .
در همين زمان شباب با عکس هاي زيبايي از کودکان ايراني موفق به دريافت دو جايزه ويژه تقدير از جشنواره عکس کشور سنگاپور وتقدير از جشنواره عکس کودک صربستان شده است .
محمد گلچين معروف به شباب پيش از اين نيز موفق به کسب ده‌ها مدال ولوح تقدير وجوايز ويژه از جشنواره هاي داخلي وخارجي شده است.
وي سال پيش نخستين نمايشگاه عکس خود را در يکي از شهرهاي ايتاليا با عنوان معرفي طبيعت وتالش برپا نمود که مورد استقبال قرار گرفته بود.

درباره Habib

متولد سال ۱۳۳۰ رشت استان گیلان- کسب لیسانس از دانشگاه ملی ایران- کوچ به ینگه دنیا سال ۱۳۶۵ و اقامت در کالیفرنیا-چاپ اولین کتاب شعر بنام (الف مثل باران) در سال ۱۳۸۴ در ایران توسط انتشارات شاعر امروز.
این نوشته در گزارش ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

نظرتان را ابراز کنید